Hvordan Gemmer jeg meddelser fre Outlook E~
Fra : Rasmus & Amalie

Dato : 07-02-03 15:54

Hvordan gemmer jeg Meddelser i Indbakken, eller i det hele taget meddelser
fra Outlokk Express, på hd, på et andet drev, pga. jeg skal formattere?

Fra : Robert Jensen

Dato : 07-02-03 16:04

"Rasmus & Amalie" <Rasmalle@os.dk> wrote in message
> Hvordan gemmer jeg Meddelser i Indbakken, eller i det hele taget meddelser
> fra Outlokk Express, på hd, på et andet drev, pga. jeg skal formattere?

lidt forkert gruppe, men prøv at trække dem fra outlook og hen til den
folder de skal gemmes i.

--
Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk

Fra : Madsen

Dato : 07-02-03 16:11

Robert Jensen skrev:

> lidt forkert gruppe

Ja, og den rigtige er følgende:
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.mail%2Bnews.outlook-express>

Madsen.

Fra : Henning

Dato : 07-02-03 16:17

On Fri, 7 Feb 2003 15:54:27 +0100, "Rasmus & Amalie" <Rasmalle@os.dk>
wrote:

>Hvordan gemmer jeg Meddelser i Indbakken, eller i det hele taget meddelser
>fra Outlokk Express, på hd, på et andet drev, pga. jeg skal formattere?

Backup www.ajsystems.com

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Klaus

Dato : 07-02-03 17:30

Rasmus & Amalie wrote:
> Hvordan gemmer jeg Meddelser i Indbakken, eller i det hele taget
> meddelser fra Outlokk Express, på hd, på et andet drev, pga. jeg skal
> formattere?

Åbn Outlook Express.
Funktioner - indstillinger - vedligeholdelse - lagringsmappe. Der står hvor
dine mails i øjeblikket lagres.
Du kan også der vælge at lagre dem fremover på et andet drev, som ikke
berøres af en omformattering.
Klaus

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 08-02-03 11:25

"Rasmus & Amalie" <Rasmalle@os.dk> wrote in message
> Hvordan gemmer jeg Meddelser i Indbakken, eller i det hele taget meddelser
> fra Outlokk Express, på hd, på et andet drev, pga. jeg skal formattere?

Hvis det er Windows XP kan du bruge windows indbyggede program til det (+
mange andre af de gamle instillinger)

Det hedder migwiz og startes ved at:

- Start-menu
- Kør
- Skriv "migwiz"

Jeg var selv skeptisk over dette program men det virker faktisk kanont....
det kan også tage blocked-email-list, mail-regler, addressebog, newsgroups
og email-kontier med

/Rasmus

Fra : JAM

Dato : 08-02-03 13:37

> Hvis det er Windows XP kan du bruge windows indbyggede program til
> det (+ mange andre af de gamle instillinger)
>
> Det hedder migwiz

Smart, godt tip

Mvh
Jakob