er det her en ok opgradering fra tbird 1.1~
Fra : danni plougmann

Dato : 07-02-03 14:57

er det her en ok opgradering
har nu
tbird 1100 mhz
asus a7v kt133
pqi 512 pc133 ram
geforce 3 ti200 @220/460

har imorgen
pentuim 4 2.4 ghz
asus p4pe bundkort den har noget der hedder SATA, hvad er det??
256 pc2700 ram køber snart 256 mere.
og jeg beholder mit geforce 3 ti200 lidt endnu.
hvad vil i gætte på det giver med 3dmark2001.

/mvh danni plougmann

Fra : lars

Dato : 07-02-03 15:05

> [...]
> 256 pc2700 ram køber snart 256 mere.
> og jeg beholder mit geforce 3 ti200 lidt endnu.
> hvad vil i gætte på det giver med 3dmark2001.

ca 8400 da det bliver dit grafik kort som sætter begrænsningen
den kan slet ikke følge med din processor.

http://www.tomshardware.com/graphic/20021218/vgacharts-05.html

hilsen lars

Fra : Leony

Dato : 07-02-03 15:09

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> er det her en ok opgradering

Jeg synes det ser godt ud, men hvis du kun skal surfe og lægge 7-kabale
havde du ikke behøvet at opgradere (men det regner jeg ikke med du
skal). Bundkortet får mange roser i bundkortsgruppen.

> asus p4pe bundkort den har noget der hedder SATA, hvad er det??

IDE/ATA's afløser. Læs mere her:
http://www.tomshardware.com/storage/20020812/

> og jeg beholder mit geforce 3 ti200 lidt endnu.

Det er en god ide.

> hvad vil i gætte på det giver med 3dmark2001.

Det ved jeg ikke, men du kan prøve onlinedatabasen hos Madonion, det
burde ikke være svært at finde et system der ligner dit.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Holm

Dato : 08-02-03 09:55

er det der 3dmark noget man skal købe eller foregår det online gratis ?
Peter

Fra : Leony

Dato : 09-02-03 12:35

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> er det der 3dmark noget man skal købe eller foregår det online gratis

http://www.futuremark.com/products/
De har haft en begrænset udgave af den 11 ud af 16 tests (svjh), det er
dog en download på 40 MB (svjh).