hvor meget betyder 1Gbyte ram ??
Fra : lars

Dato : 07-02-03 14:17

Hej gruppe jeg går og overvejer
om jeg skal købe 512 Mbyte mere til min pc
(den har i forvejen 512 Mbyte pc2700)
(p4 2.53 Ghz)
men bliver den hurtigere af det ?
er der nogle spil der kan udnytte 1Gbyte ram ??

Hilsen lars

Fra : Jacob

Dato : 07-02-03 14:18

"lars" <xxx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> (p4 2.53 Ghz)
> men bliver den hurtigere af det ?
> er der nogle spil der kan udnytte 1Gbyte ram ??

ikke så vidt jeg ved, men kommer nok.
Hvis du køre tunge programmer kan det være en fordel

Jacob

Fra : Jacob

Dato : 07-02-03 14:21

> [...]
> (p4 2.53 Ghz)
> men bliver den hurtigere af det ?
> er der nogle spil der kan udnytte 1Gbyte ram ??

Er der nogle ting du ikke kan køre på den maskine?
Et bedre grafikkort vil evnt være bedre hvis du har et "dårligt" et

Jacob

Fra : lars

Dato : 07-02-03 14:34

nææ egentlig ikke
men jeg kom bare lige til at tænke på det,
fordi en af mine venner siger at det kunne være en fordel.
(og også fordi jeg lige pt har råd til det)

Fra : Jacob

Dato : 07-02-03 14:37

> nææ egentlig ikke
> men jeg kom bare lige til at tænke på det,
> fordi en af mine venner siger at det kunne være en fordel.

Gæm pengene brug dem når duvirkeligt har brug for noget nyt til din
computer. Kan meget bedre betale sig

Jacob

Fra : Nicolai

Dato : 07-02-03 14:38

> om jeg skal købe 512 Mbyte mere til min pc
> (den har i forvejen 512 Mbyte pc2700)
> (p4 2.53 Ghz)
> men bliver den hurtigere af det ?
> er der nogle spil der kan udnytte 1Gbyte ram ??

Nej. Jeg har kørt med 1gb i 6mdr, og mener 100% det er overkill.
Ja, jeg har disabled swapfilen, men mener ikke at det er det værd.
512mb er perfekt imho, så brug pengene på noget andet :)

Fra : lars

Dato : 07-02-03 14:45

ok tusind tak for svarene
så vil jeg vente lidt.

Kan i have en rigtig
god weekend

Hilsen lars

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 07-02-03 16:12

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg har disabled swapfilen

Totalt OT, men kan jeg med fordel også disadled swapfilen? Jeg har 1152 Mb
SD133 ram og køre Xp.

--
Med Venlig Hilsen
Henrik

Fra : Nicolai

Dato : 07-02-03 19:22

> Totalt OT, men kan jeg med fordel også disadled swapfilen? Jeg har 1152 Mb
> SD133 ram og køre Xp.

Ja det vil jeg mene, men det burde ikke give den store forskel fordi den jo forhåbentlig ikke bruger den i forvejen pga den
store mængde ram.