Strømforsynings info?
Fra : Kim

Dato : 07-02-03 11:09

Hej gruppe,

Hvad betyder ordet "Passive PFC" på en chieftec strømforsyning?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-02-03 11:53

Kim wrote:
> Hvad betyder ordet "Passive PFC" på en chieftec
> strømforsyning?

At PSUen har en PFC (Power Factor Creator), den kan
ses på dette link:
<http://www.webx.dk/oz2cpu/radios/psu-pc400.htm>

Hvad den så helt præcist gør, har jeg kun en anmodning
om (pga. navnet).

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar på email.

Fra : Kim

Dato : 07-02-03 12:51

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> [...]
> ses på dette link:
> <http://www.webx.dk/oz2cpu/radios/psu-pc400.htm>
>
> Hvad den så helt præcist gør, har jeg kun en anmodning

Se så blev jeg en del klogere, tak for hjælpen Mikael :)

Fra : Gevaldi

Dato : 07-02-03 13:00

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> Hvad den så helt præcist gør, har jeg kun en anmodning
> om (pga. navnet).

Anmodning?

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-02-03 13:22

Gevaldi wrote:

> Anmodning?