Så er Elmer og Buller klar...
Fra : pops2

Dato : 07-02-03 10:55

....Og de har også fået overtalt deres mennesker til at tage med dem på
tur lørdag omkring 12-tiden! Det kunne være hyggeligt hvis der også
kom andre hunde og mennesker... ved motorvejsbroen over Ormslevvej i
Viby J omkring middag lørdag.
Nu er bolden givet op, hvem griber den?

Fra : Berit Nielsen

Dato : 07-02-03 12:21

Altså den tager Candy (Rottweiler tæve) og jeg (Kvinde / pige på 31) da op
med det samme.
Vi vil se om vi kan overtale andre til at deltage i turen.

Fra : Therese

Dato : 08-02-03 14:16

"Berit Nielsen" skrev
> Altså den tager Candy (Rottweiler tæve) og jeg (Kvinde / pige på 31) da op
> med det samme.

Nu er vi lige vendt hjem efter denne fantastiske tur, og Bernhard sover så
dejligt.
I kom da aldrig. Kom der noget i vejen eller kunne I ikke finde os?

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Berit Nielsen

Dato : 08-02-03 17:53

> Nu er vi lige vendt hjem efter denne fantastiske tur, og Bernhard sover så
> dejligt.
> I kom da aldrig. Kom der noget i vejen eller kunne I ikke finde os?

Hej Terese.
Håber at i havde en god tur,
desværre kom der noget i vejen så jeg ikke kunne komme afsted.
Men en anden gang er jeg helt sikker klar.
Hvem kom ? / hvor mange var i afsted ?

Hilsen Berit N

Fra : pops2

Dato : 09-02-03 12:44

"Berit Nielsen" <berit_nielsen@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e4535e3$0$187$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> [...]
> Håber at i havde en god tur,
> desværre kom der noget i vejen så jeg ikke kunne komme afsted.
> Men en anden gang er jeg helt sikker klar.

Hejsa!!
Jeg syns i hvert fald det var en god tur og Buller så ud til at have
det godt da vi kom hjem! Jeg overvejer om der er stemning for at
gentage successen??? Kom med foreslag til dag og klokkeslet, så finder
vi på noget måske næste weekend?