Billig systemer
Fra : pprsr

Dato : 06-02-03 23:10

Tag lige og kig jeg syntes at det ser ud til at være suveren billig.
www.treeline.dk
Undskyld jeg glemdte adressen førstegang

PRSR

Fra : M.N.

Dato : 06-02-03 23:20

"pprsr" <perser@esenet.dk> wrote in message
> Tag lige og kig jeg syntes at det ser ud til at være suveren billig.
> www.treeline.dk
> Undskyld jeg glemdte adressen førstegang
>
>Det er dyrt.

Mogens

Fra : SoftMan Brian

Dato : 06-02-03 23:26

"pprsr" <perser@esenet.dk> wrote in message
> Tag lige og kig jeg syntes at det ser ud til at være suveren billig.
> www.treeline.dk
> Undskyld jeg glemdte adressen førstegang

1: Du eller din ven er for dyr (eller for dårlige maskiner)

2: Lad være at spamme (xpost i 4 grupper).

3: Lad være at forsøge at lave skjult reklame

4: FUT: dk.admin.netikette

Fra : Jens 4684

Dato : 06-02-03 23:26

"pprsr" <perser@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Tag lige og kig jeg syntes at det ser ud til at være suveren
billig.
> www.treeline.dk
> Undskyld jeg glemdte adressen førstegang
>
> PRSR

Det er da dyrt for en varmeovn!

Jens

Fra : Tor Lund

Dato : 07-02-03 11:42

www.treeline.dk

hvor er de billige systemer henne ?

tag lige og tjek hans latterlige købbetingelser dem var jeg godt nok flad af
grin over. det første man støder ind i.

>1) Der gives 8 dages fuld returret, efter at kunden har modtaget og betalt
for varen, kunden dækker dog selv forsendelsesomkostninger ved retunering
og -3% til service omkostninger.

alle andre steder jeg har set ydes der 14 fuld returret, samt de tager sq da
heller ikke -3% for at returnere en vare. ER det overhoved lovligt ???

normalt brokker jeg mig ikke over folk i div. nyhedsgrupper, men hvor lam i
roen kan man være. man laver en totalt uprofesionel hjemmeside som en 10årig
kan bikse sammen i frontpage. laver nogle dårlige købsbetingelser +
sammensætter den billigste computer af garanteret de dårligste komponenter
som findes på markedet. jeg vil gerne vædde på at med en hurtig søgning på
edbpriser kan man sammensætte et system der slår hans med 100% i
3dperformance.

Du er til Grin..

Fra : Jimmy

Dato : 07-02-03 11:50

"Tor Lund" <REMTHISmistral@it.dk> wrote in message

> [...]
da
> heller ikke -3% for at returnere en vare. ER det overhoved lovligt ???

Nej det er det ikke.
Loven om postordre salg anfører 14 dage.
Men hvad er de -3% ?
Betyder det i virkeligheden ikke at man *får* 3% oveni?

Derimod kan jeg godt lide denne selvstændige sætning (taget ud af kontekst):

"Alt form for Software, der købes hos TREELINE, skal være i ubrudt
emballage."

Jeg går naturligvis ikke ind for spam af newsgroups, men hvis han rent
faktisk har investeret tid og penge i at købe alle enkeltdelene fra
edbpriser og sender computeren samme/næste dag man bestiller, synes jeg
egentligt man skal give ham en chance.

Alle skal starte et sted og det er også det han gør.

Mvh
Jimmy

Fra : Jacob

Dato : 07-02-03 12:55

> da
>
> Nej det er det ikke.
> Loven om postordre salg anfører 14 dage.
> Men hvad er de -3% ?
> Betyder det i virkeligheden ikke at man *får* 3% oveni?

Købeløven siger 14 dage som du siger. Og de 3% minder vil om de 125 %
prisgaranti elgiganten har. Køb en vare, send den retur og scor 3% af prisen
.... :P

> Derimod kan jeg godt lide denne selvstændige sætning (taget ud af
kontekst):

> "Alt form for Software, der købes hos TREELINE, skal være i ubrudt
> emballage."

Mener han at man ikke kan købe gammelt software, eller er det når man sender
det retur ?

Fra : Claus Ortvald

Dato : 08-02-03 20:06

> Mener han at man ikke kan købe gammelt software, eller er det når man
sender
> det retur ?

se lige den her formulering

Alle varemærker og registrerede varemærker er ejet af de respektive hard- og
og/eller software firmare.

Fra : Nielsen

Dato : 07-02-03 21:23

den her er osse sjov

men der træder en anden lov i kraft, da der er tale om hardware/software
løsninger TREELINE på normal vis ikke ville tage, hvis det havde været
p.g.a. kundens specialle ønske derom.

Fra : jens

Dato : 09-02-03 10:22

> [...]
> Tag lige og kig jeg syntes at det ser ud til at være suveren billig.
> www.treeline.dk
> Undskyld jeg glemdte adressen førstegang

der er da ikke noget at spare men hvis du vil give 1000 kr for meget så gør
du bare det
jens