Billig systemer
Fra : pprsr

Dato : 06-02-03 23:06

Tag lige og kig jeg syntes at det ser ud til at være suveren billig.

PRSR

Fra : Jacob

Dato : 06-02-03 23:09

"pprsr" <perser@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Tag lige og kig jeg syntes at det ser ud til at være suveren billig.

hvor?

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 06-02-03 23:09

Øhh hvad er billig - den stavekontrol du bruger ???

Fra : O. Skjold

Dato : 06-02-03 23:50

"Uffe S. Callesen" <usc@pc.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Øhh hvad er billig - den stavekontrol du bruger ???

Samme stavekontol som brugt på siden han reklamerer for

--
Mvh.
O. Skjold

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-03 23:54

"O. Skjold" <olas@sol.dk> wrote in message
> "Uffe S. Callesen" <usc@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> <klip>
>
> Samme stavekontol som brugt på siden han reklamerer for

*LOL*!!

--
Spil over nettet med gode odds, livebetting og meget mere:
http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876

Fra : Frantz

Dato : 06-02-03 23:45

> [...]
>
> PRSR
>

>Der gives 8 dages fuld returret, efter at kunden har modtaget og betalt for varen, kunden
dækker dog >selv forsendelsesomkostninger ved retunering og -3% til service omkostninger.

Jf. FjernKøbeloven SKAL der gives 14 dages returret. Der må ikke være minus 3% på
købspris ved retur.
>Vare, der skal retuneres, skal altid retuneres i ubeskadiget, original emballage, samt
være i samme nye >stand som ved modtagelsen.

Varen skal bare være forsvarlig indpakket, men det er bedst at bruge den originale
emballage, men intet lovmæssigt krav.

Personlig synes jeg at Treeline Computers er for amatører og slet ikke for "profer" som os
i NG ;-o)

Fra : Jacob

Dato : 06-02-03 23:56

> Personlig synes jeg at Treeline Computers er for amatører og slet ikke for
"profer" som os
> i NG ;-o)

Hvorfor smide et GF mx 440 i en amd 2400 xp maskine ??? Det kort burde der
stå gf2 super på
Så jeres super tilbud er ikke så super igen
Jacob