Kant til kant printer
Fra : Steffen

Dato : 06-02-03 22:22

Findes der en printer, evt. en HP, der kan udskrive kant til kant?
Steffen

Fra : Incognito

Dato : 06-02-03 22:41

Kort sagt - nej. Hvis der skulle det skulle printeren ikke have nogen
fremføringshjul. Selv offset kræver en griberkant på 10mm. De fleste
pritnere kan dog nøjes med 5mm, men oftest på alle kanter. Til gengæld kan
du købe A4+ (eller lign papir i overstørelse) og så renskære det.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-02-03 23:25

In article <QwA0a.55279$Hl6.7025525@news010.worldonline.dk>, Incognito wrote:
> [...]
> pritnere kan dog nøjes med 5mm, men oftest på alle kanter. Til gengæld kan
> du købe A4+ (eller lign papir i overstørelse) og så renskære det.

Der findes flere fotoprintere der kan printe kant-til-kant.

Såfremt fremføringshjulet ikke er på linie med hvor farven
afsættes, men eksempelvis:

hjul hjul
patron
hjul hjul

så er der ikke noget problem med at lave kant til kant.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 07-02-03 00:35

Kik ind til Epson, de laver flere kant til kant printere.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Incognito

Dato : 07-02-03 08:57

Så lærte jeg også noget nyt idag - troede ikke det var muligt. Udover de små
fotoprintere :)

Fra : Steffen

Dato : 07-02-03 10:26

www.EDBpriser.dk er der vist nogle Epson PhotoStyle printere, der kan udskrive fotos fra kant til kant. Det gælder vel også ved
udskrivning af almindelige tekstdokumenter, som jeg går ud fra, de også kan udskrive?
Steffen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-02-03 14:30

> Findes der en printer, evt. en HP, der kan udskrive kant til kant?

Ikke fra HP. Faktisk er HP blandt dem med største marginer. Min PSC2210
kan f.eks ikke skrive på de nederste 15mm på et a4.

/A