Erfaringer med Shuttle XPC
Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 06-02-03 18:13

Hej,

Jeg er lidt hooket på at skifte mit enorme Chieftec Fulltower ud med
en smart lille Shuttle XPC. Det skal være versionen med Nforce2.

Jeg har læst et par test af den, og den lyder rigtigt godt mht.
hastighed - meen ifølge Tomshardware [1] skulle den desværre larme en
del.

Er der nogen, som har erfaringer med dette - dvs. prøvet en af de nye
Shuttle XPC (P4 el. Athlon XP)?

[1] http://www6.tomshardware.com/howto/20030131/shuttle-08.html
--
Rasmus Wæhrens

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 06-02-03 19:31

SB51G-ejer her!

Og jeg er meget tilfreds - køleren på mit Radeon 7200 overdøvet maskine
mange gang!
Så ja, SB51G er ret lydløs.
Efter sigende skulle SN41G2 larme lidt mere end SB51G.

Hygge!
- Thomas

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 06-02-03 20:17

"Thomas Damgaard" <thomas.damgaard@scum.dk> wrote:

> [...]
>mange gang!
>Så ja, SB51G er ret lydløs.
>Efter sigende skulle SN41G2 larme lidt mere end SB51G.

Det lyder godt! Jeg kender alt til støj fra et Radeon 7200 - jeg har
selv modificeret mit med en større heatsink + en ny 7v blæser :)

Hvor hurtig er din processor - det må jo betyde noget i forhold til
den nødvendige køling.. ?
--
Rasmus Wæhrens