"Køb og smid væk"...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-03-01 10:32

Hej...

"Køb og smid væk" mobiltelefon - Nedenstående er sakset fra B.T. online.

Vi nærmer os jo 1. April....

--------
SNAK EN TIME OG SMID MOBILEN VÆK

Den måtte jo komme. Køb, snak og smid ud! Selvfølgelig er
engangstelefonen en
amerikansk opfindelse. En mobiltelefon til under 100 kroner med en times
taletid. Når sidste krone er talt op, kaster du bare telefonen i
skraldespanden.

http://www.bt.dk/Forside.pl?aid=45870
---------

--
M.v.h. Ole®

Fra : N/A

Dato : 13-03-01 13:19

Fra : John K

Dato : 13-03-01 13:19

> Læste selv indlægget i BT idag.....
> Synes det er en underlig udtalelse at det 'Selvfølgelig' er Amerikansk,,
> Det er da en glimrende idé, til f.ex. turister eller hvis du skal en tur
til
> Jylland/Sjælland....

Og - sætningen - 'Selvfølgelig' er Amerikansk - behøves da ikke at være
negativ ment.

I øvrigt vil jeg da give Ole ret - det er rimelig typisk amerikansk.

Mvh

John K