Mustek 600 CU
Fra : Jytte Thrane

Dato : 06-02-03 10:25

Er der slet ingen mulighed for at jeg kan få min gamle scanner til at kører
i XP ??
Hvis jeg kan, hvordan gør jeg så ?

hilsen Jytte Thrane

Fra : Sjakalen

Dato : 06-02-03 10:34

prøv at se om den ikke skulle være her

http://www.mustek-europe.com/eng_/html/treiber/scanner_scanmagic_usb.htm

Hilsen Søren

Fra : Leony

Dato : 06-02-03 11:30

> Er der slet ingen mulighed for at jeg kan få min gamle scanner til at
> kører i XP ??
> Hvis jeg kan, hvordan gør jeg så ?

Du kan downloade Windows 2000 driveren og så følge denne instruks om
hvordan den installeres på Windows XP:
http://www.mustek.com.tw/Download/html/europe-xp.html

Alternativt kan du downloade den her:
http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/60/60136.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jytte Thrane

Dato : 06-02-03 13:08

> Du kan downloade Windows 2000 driveren og så følge denne instruks om
> [...]

Nu har jeg prøvet at downloade fra ovenstående links samt fra det som Søren
anbefalede.
Umiddelbart ser det ud til at virke, men så kommer der en fejlmelding:
"Problem: "Driver installation aborted. Scanner may not work properly" og
når jeg genstarter har den kun installeret så jeg kan afinstallerer.
Jeg har også prøvet at følge anvisningen om at ændre XP til 2000 i
regedit.exe men det virker heller ikke.

Hva' så?? Jeg føler mig til fortabt...

Jytte

Fra : Leony

Dato : 06-02-03 14:50

> Hva' så?? Jeg føler mig til fortabt...

Har du downloadet og kørt fixwinxp.exe?

Fra : Jytte Thrane

Dato : 06-02-03 15:22

> Har du downloadet og kørt fixwinxp.exe?

Ja, jeg har downloaded både driver til win 2000 og fixwinxp.exe. Når jeg
kører finwinxp kommer den og spørger hvor win 2000 driveren ligger. Så
vælger jeg der hvor jeg lige har downloaded den til. Så kopier den filerne
ind og kommer op med at den vil genstartes. Så gør jeg det, men så har den
kun lagt "unstall" ind og fejlmeldingen kommer.

hilsen Jytte