Hjælp med Logitech mx500
Fra : alfeX[6705]

Dato : 06-02-03 00:09

Jeg kan ikke få min mus til at funker helt ordenligt i counterstrike. Kun de
2 "normale" knapper virker... men jeg vil gerne bruge sideknapperne også,
men de vil ikke!! Selv om counter's config godt kan godkende knappen, så
virker den alligevel ikke i spillet :(
Håber der er nogle som kan hjælpe. TAK

mvh alfeX

Fra : Claus

Dato : 06-02-03 10:07

prøv dk.edb.spil.first-person-shooter istedet

fjern -remove- i min email adresse for at maile mig

Fra : wuffer

Dato : 06-02-03 11:43

hent de nyeste driver så virker det