Netbutik
Fra : Juggernaut

Dato : 05-02-03 20:40

Hejsa.
Har I nogle erfaringer med www.godtgrej.dk ??
Både gode som dårlige....

På forhånd tak.

Mvh
Mørch

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 05-02-03 20:47

Hej Mørch

Jeg har tidligere købt en del blink i deres netshop. Det var hurtig
levering, MEN.. De sender ikke deres varer med postdanmark, istedet kommer
din pakke med et eller andet privat pakkefirma, det kræver at du SKAL være
hjemme for at kunne få den, og altså ikke som med Postdanmark hvor du bare
kan hente den på posthuset når du kommer hjem.

Fra : Jan Bachman

Dato : 05-02-03 20:57

> [...]
>hjemme for at kunne få den, og altså ikke som med Postdanmark hvor du bare
>kan hente den på posthuset når du kommer hjem.

Er det ikke noget sludder?

Læs:
http://www.godtgrej.dk/infocenter/postdanmark.html

/Jan

NB. Jeg har købt 2 hjul af dem og har ikke noget at udsætte på dem.

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 06-02-03 10:25

Sludder og sludder?

Jeg skal gerne indrømme det var i Maj sidste år jeg handlede der, og jeg kan
da heller ikke være 100% sikker på jeg forveksler to forretninger

Fra : J.H.B

Dato : 06-02-03 19:06

Har handlet med godt grej og fandt service og forsendelse yderst
tilfredsstillende ...og JA de bruger da post danmark ....gjorde de i hvert
tilfælde da jeg handlede med dem ....

hilsen
Jens B

Fra : Jan David

Dato : 05-02-03 21:53

Jeg købte deres "Luksus" fluesæt Ron Thomson Matrix for 3 uger siden. Der
var ingen problemer, hurtig levering og mailbekræftelse på ordren. Jeg er
godt tilfreds.

/Jan D

Fra : Jan Persson

Dato : 06-02-03 08:32

Jeg har købt lidt fluebindingsgrej. Kvaliteten var ok, levering tog ca. 5
dage med posten og det bedste
var, at pengene først blev trukket fra min konto ca. 14 dage efter, jeg
havde modtaget varerne.

Mvh.
Jan