unlock af modem låst til telia hvordan??
Fra : danni plougmann

Dato : 05-02-03 20:05

jeg har et gammelt 56k modem der er låst til kun at kunne bruge telia.
modemmet er et ucom nordic v.90 light
hvordan knækker jeg den lås der er i modemmet så jeg også kan bruge den til
teledanmark eller cybercity.
jeg har læst på en eller anden side at det godt kunne lade sig gøre men
ingen videre links.

jeg vil helst ikke til at skulle skulle sende modemmet til telia eller såen
noget.

har prøvet at søge på google uden held

/mvh danni plougmann

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 05-02-03 21:23

Hej

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> teledanmark eller cybercity.
> jeg har læst på en eller anden side at det godt kunne lade sig gøre men

Mon ikke bare du skal opdatere firmwaren...

http://www.incom.se/sverige/drivrutiner/ucom/nordic56k.html

Mvh
Hans

Fra : danni plougmann

Dato : 05-02-03 22:13

den side fandy jeg også men der er kun firmware til generation 1 versionen
af modemmet
jeg skal bruge firmware til en light modellen

Fra : Muri

Dato : 05-02-03 22:55

Den er der skam også.

Nordic V.90 Light 00-11 wm-5614light.exe Drivrutiner för Windows 95,
98, Me, NT4, Windows 2000, Linux

http://www.incom.se/sverige/drivrutiner/ucom/nordic_v90/wm-5614light.exe

Mvh
Muri

Fra : Martin Østerberg

Dato : 13-02-03 21:56

On Wed, 5 Feb 2003 20:05:25 +0100 skrev "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> .

> [...]
>ingen videre links.
>
>jeg vil helst ikke til at skulle skulle sende modemmet til telia eller såen

Mon ikke der er en kollega der kan hjælpe dig ???

Martin

Fra : kc

Dato : 17-02-03 22:05

Klik forbi: