Udskiftning af HDD og ekstra ram i Dell bæ~
Fra : Michael

Dato : 05-02-03 19:32

Jeg har lige investeret i en ny størrere og hurtigere hdd til min dell inp.
4100 og 256 mb ekstra ram. Så ville jeg høre om der var noget specielt man
skal tage højde for og om det ikke "bare" lige er til.
Har før pillet med HW i stationære.

Fra : o&u

Dato : 05-02-03 20:13

On Wed, 5 Feb 2003 19:32:20 +0100, "Michael" <mhansen@jyde.dk> wrote:

> [...]
>4100 og 256 mb ekstra ram. Så ville jeg høre om der var noget specielt man
>skal tage højde for og om det ikke "bare" lige er til.

Harddisk er ligetil. Konnektor flyttes over fra den gamle. Det er 2
skruer. Dækslet 1 skrue mere.

Ram ved jeg ikke. Du kan jo risikere, at alt er fyldt op. Det har jeg
ikke prøvet.

mvh

John

Fra : Tom Christensen

Dato : 05-02-03 20:47

Hej Michael

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4100 og 256 mb ekstra ram. Så ville jeg høre om der var noget specielt man
> skal tage højde for og om det ikke "bare" lige er til.

Det er ligetil. Ikke spor sværere end i en stationær.
Jeg vil foreslå dig at besøge Dells Support sider og indtaste maskinens
Service TAG (du kan sandsyligvis finde det i bunden
af maskinen) Så kan du nemlig finde alle mulige manualer og
supportoplysninger og sandsynligvis også en beskrivelse
af, hvordan du skifter RAM + HD.

Held og lykke med operationen.
--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)