Hvilket grabberkort?
Fra : Jimmy

Dato : 05-02-03 18:04

Hej

Jeg kører XP og har tidligere haft en Hauppauge WinTV Theater, som gav mig
mange problemer.

Nu ønsker jeg et nyt kort, som ikke er fra Hauppauge.

Det skal anvendes til at optage fra analog video.

Hvilket kort kan I anbefale?

Mvh
Jimmy

Fra : Lauridsen

Dato : 05-02-03 18:06

Hej
Kan helt klart anbefale grabberkort fra www.viewcast.com. Kortene hedder
Osprey. Til analog video vil jeg anbefale enten et Osprey100 eller Osprey220
hvis du vil køre lyd ind på samme kort. Eller kører du det bare ind via dit
lydkort.

Ifølge google.com er det www.digieyez.dk der er forhandler af kortene i DK.

Mvh.
Lars

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-02-03 18:51

Lauridsen 's insignificant opinion was stated in:

> [...]
> hedder Osprey. Til analog video vil jeg anbefale enten et Osprey100
> eller Osprey220 hvis du vil køre lyd ind på samme kort. Eller kører

Et radeon r kort med TV-IN plejer heller ikke at være en dårlig ide.
Behøver ikke være den sidste nye, til 1000+, mindre kort giver glimrende
ydelse.

Har selv haft rigtig gode erfaringer med det ældre "radeon 64 ddr VIVO"
kort.
news://dk.edb.hardware.grafikkort er en mulighed at spørge

/Sune