netkort til IBM ThinkPad 760ED
Fra : Johan

Dato : 05-02-03 17:12

Hej gruppe
Jeg vil gerne have min "nye" bærbar (se subj.) på fastnet, og har fundet ud
af, at jeg skal have et PCMCIA-kort 10/100 Mbit.
Men som det altid er findes der jo ikke bare én slags af sådan noget.
Mit spørgsmål er: Skal sådan en svend have 16 bit eller 32 bit kort (det er
vist noget med noget kryptering, har selv ikke en disse forstand på det
her).
Jeg ved ikke om det har noget med noget at gøre, men hvis det kan hjælpe, så
er det en TI PCI-1130 CardBus Controller som sidder i.
Forresten, hvilken slags RAM kan jeg putte i den, hvis jeg gerne vil
udvidde? Der er i forvejen 32MB, kan den udviddes mere?
mvh
Johan Rose

Fra : Johan

Dato : 05-02-03 18:14

Lille tilføjelse:
Jeg var lige inde og kigge på edbpriser.dk mht. RAM.
Her kan man få SO DIMM blokke i PC100 og PC133. Hvilke skal jeg bruge til
min ThinkPad?
og kan den klare helt op til 256 MB RAM
mvh
Johan

Andre specifikationer:
- Pentium 133 MHz
- kan ikke finde på mere. Skal jeg skrive flere ting, for at det er muligt
at svare, så sig endelig til.