nyt lydkort men hvilket??
Fra : wuffer

Dato : 05-02-03 16:19

jeg ska ha fat i de her højtaler
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384807920 og
ska bruge et lydkort dertil omkring de 500kr ik et live 5.1 sidste jeg
havde døde bare:-/ men hva vil i gi af bud???

wuffer

Fra : wuffer

Dato : 05-02-03 17:32

ja nu sidder jeg sgu og blir i tvivl hvaffor nogle højtaler jeg ska
ha... om det ska være dem jeg linker til eller jeg bare ska gå amok og
købe det her sæt
http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1384597928
men det ka i jo fortælle mig hva jeg ska

wuffer

Fra : Jacob Jespersen

Dato : 05-02-03 17:56

Hvis det er et lydkort du skal ud og have,
kan jeg varmt anbefale et Hercules Game Fortissimo II,
eller en Terratec SixPack...

Venlig Hilsen Fonsie

Fra : wuffer

Dato : 05-02-03 18:17

det der hercules ser udemærket ud så det snupper jeg nok... så ska
jeg bare blive enig med mig selv om hvafor nogle højtaler jeg ska ha

wuffer

Fra : Fax_Modem

Dato : 05-02-03 20:50

Også thumbs op til Hercules herfra men hvorfor ikke være frisk og få fat på
GameSurround Fortissimo III 7.1? Det er et helt igennem kanon lydkort

Angående højtalere så har jeg kun gode erfaringer med Altec Lansing. Selv
deres små modeller giver fremragende lyd.

mvh.
jesper

Fra : wuffer

Dato : 06-02-03 11:42

det var nettop det lydkort jeg kiggede på... men altec har jeg kigget
meget på... ka godt li designet af 5100 men tror det er lige lille
nok... så er der 641 men der er jo kun 4 sat vil gerne ha 5 så jeg ved
ik rigtig... samlet pris 3000kr eller deromkring ik ret meget
højere....

wuffer

Fra : wuffer

Dato : 06-02-03 14:49

fandt mine højtaler men de kommer først til dk i sep fuldstændigt
åndsvagt... nå men det er dem her
http://store.klipsch.com/details.asp?prodID=46 de er totalt fede... må
så bare spare de 3800 op som er forventet pris... men så vil jeg bare
ha et lille 2.1 sæt indtil da... og ja jeg har for mange penge for jeg
snupper det her
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384987891
det er nu os fedt

wuffer

Fra : Fax_Modem

Dato : 07-02-03 08:04

Respekt til dig! - du lever det liv vi andre drømmer om :)