Vedr. vokal-øvelser
Fra : Lone

Dato : 05-02-03 16:04

Hej alle i NG.
Jeg skal bruge nogle øvelser der kan styrke en elev i at kende vokaler fra
konsonanter... (Problemet er at det er en ældre elev, så det skal helst ikke
være for pattet, selvom det skal være på startniveau)

Jeg har ledt og ledt, det må meget gerne være på nette, så går det lidt
hurtigere, men det må ohgså gerne være en bog eller selvfølgelig mundtlige
overleveringer af nogle gode vokaløvelser...

Jeg håber virkelig at kunne finde hjælp herfra, hvis emnet har været oppe
før, il jeg meget gerne henvises dertil, har prøvet at lede efter det, men
fandt intet.

MvH Lone.

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 05-02-03 22:52

"Lone" <lone@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> før, il jeg meget gerne henvises dertil, har prøvet at lede efter det, men

Spørgsmålet er alt for omfattende, svaret vil fylde en hel bog.
Det er derfor, man normalt bruger uddannede folk til denne slags opgaver.

Men: Kontakt evt. din kommunes konsulent for specialundervisning.

VH Birgitte