Oplader til Palm m130
Fra : Jonas Raabjerg Rasmu~

Dato : 05-02-03 11:40

Hej.

Jeg har en palm m130, som jeg mangler en oplader til, altså ikke selv
USB-cradlen, men udelukkende den transformator som leverer strøm til
cradlen. Evt. kunne jeg godt leve med en uoriginal transformator, så
længe den leverer den rigtige spænding og strømstyrke (5V, 1A).

Det lader dog til at være ret svært at finde en sådan. Alle
transformatorer jeg kan finde har enten 4,5V eller 6V. Er der nogen
her, der har en anelse om hvor man kunne købe en sådan transformator
(evt. også hvis den kunne købes separat, som original).

I øvrigt: Nu har jeg ikke helt styr på det her, men så vidt jeg har
forstået det, vil det brænde min Palm af, hvis jeg sætter for høj
spænding til den. Er dette korrekt? Yderligere: Gør det nogen forskel
med strømstyrken, eller er det kun vigtigt at spændingen er den
rigtige?

Mvh. Jonas Raabjerg Rasmussen

Fra : Leony

Dato : 05-02-03 12:31

"Jonas Raabjerg Rasmussen" <jonas@ikke.spam.mig.raabjerg.no> skrev i en
meddelelse news:3e40e9a5$0$83832$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> [...]
> her, der har en anelse om hvor man kunne købe en sådan transformator
> (evt. også hvis den kunne købes separat, som original).

Umiddelbart tror jeg at du vil have mere held i
hvor brugerne af Palm og lignende befinder sig.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jonas Raabjerg Rasmu~

Dato : 06-02-03 16:08

> Umiddelbart tror jeg at du vil have mere held i
> hvor brugerne af Palm og lignende befinder sig.

Ups, jeg ledte efter en sådan gruppe, men fandt ingen...

Takker,
Mvh. Jonas Raabjerg Rasmussen

Fra : Karin Hansen

Dato : 05-02-03 12:39

Jonas Raabjerg Rasmussen wrote:
> [...]
> cradlen. Evt. kunne jeg godt leve med en uoriginal transformator, så
> længe den leverer den rigtige spænding og strømstyrke (5V, 1A).

Prøv at kigge på denne her:
http://www.expansys.us/product.asp?code=EXP-PAL-EUCHG

Mvh. Karin

Fra : Jonas Raabjerg Rasmu~

Dato : 06-02-03 16:07

"Karin Hansen" <krh@post.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge på denne her:
> http://www.expansys.us/product.asp?code=EXP-PAL-EUCHG

De ser ikke ud til at sende til til Europa, men ellers tak.

Mvh. Jonas Raabjerg Rasmussen

Fra : Karin Hansen

Dato : 07-02-03 09:50

Jonas Raabjerg Rasmussen wrote:

> De ser ikke ud til at sende til til Europa, men ellers tak.

Nå, kan du så bedre bruge deres UK afdeling:

http://www.expansys.com/product.asp?code=EXP-PAL-EUCHG

Mvh. Karin