Min modem skal installere igen hvis jeg ha~
Fra : jens

Dato : 05-02-03 10:30

Jeg bruger nu Win XP men har før jul kørt med W98. Nu har jeg fået
det problem at mit modem "falder ud" hvis jeg slukker for det efter at
jeg har lukket Windows, et problem jeg aldrig har haft før. Jeg har
efterhånden fundet ud af at sætte tape på afbryderen så jeg (og konen)
ikke af gammel vane slukker den. Jeg ved nu at hvis jeg får melding
om at der ikke er forbindelse til modem, må jeg ind i kontrolpanelet
og slette modem, slukke for maskinen, slukke modem - - - og så : tænde
modem, starte maskinen og vente på besked om nyt hardware, gå ind i
kontrolpanel og OK'e modem, og så kører det!!!

Men hvorfor fa'en ska' det være så trist?, som Jørgen Ryg sagde?

Hvad er der galt????? Er det måske tosset at ville slukke for alle de
små lamper der lyser på grejet når man ikke bruger PC'en ??????

Med venlig hilsen Jens