Mangler Soundblaster Audigy Ex (1'eren) sk~
Fra : Steffler

Dato : 05-02-03 09:45

Hejsa..

Jeg har arvet den eksterne boks til et Audigy Ex kort (inkl.
connector kortet).. Det skulle efter sigende være defekt, men
lyd ind / ud kommer fint igennem, men jeg kan ikke få
fjernbetjeningen til at virke (den virker) og jeg tror der mangler
en eller anden lille dum Creative utility, men der er ikke på min
Augidy Gamer skive, så jeg håber en venlig sjæl kan lave et
iso af en Audigy Ex cd skive og evt. poste i dk.binaer eller
hvad vi nu kan finde ud af...

Mvh & på forhånd tak..

Steffen

Well, a bloke needs a hobby, I always say. And hey, in this big
old world there's always plenty of dung out there to be collected:
after all, I hear the Ducati factory is working longer shifts now.

Fra : Martin Møller

Dato : 05-02-03 13:19

"Steffler" <steffen.hansen@MYFINGERdba.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Augidy Gamer skive, så jeg håber en venlig sjæl kan lave et
> iso af en Audigy Ex cd skive og evt. poste i dk.binaer eller

Du skulle kunne finde det du skal bruge på www.creative.com

Martin

Fra : Steffler@Home

Dato : 05-02-03 16:11

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> wrote in message
> "Steffler" <steffen.hansen@MYFINGERdba.dk> skrev i en meddelelse

> Du skulle kunne finde det du skal bruge på www.creative.com

Desværre... Har checket... Det er kun en update der kræver at du har skiven
installeret i forvejen, hvilket jeg har, men ikke fra en Ex skive men kun
gamer versionen. Og mit gæt er at det er derfor at Audigy'en ikke reagerer
på fj.betjeningen..

Ellers tak for hintet..

Mvh

Steffen

Fra : Brian & Katrine

Dato : 05-02-03 18:30

Hej.

Du kan bestille en driver cd fra Creatives hjemmeside. Den koster så vidt
jeg husker kun et par Euro.

http://uk.europe.creative.com/estore/category.asp?cate=7

Hilsen Brian.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-02-03 14:06

"Steffler" <steffen.hansen@MYFINGERdba.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Augidy Gamer skive, så jeg håber en venlig sjæl kan lave et
> iso af en Audigy Ex cd skive og evt. poste i dk.binaer eller

Findes det du skal bruge ikke i den driver package der findes hos creative?
http://shor.ter.dk/772454948

--
Bjarke Andersen