lyd probs
Fra : Ivan

Dato : 05-02-03 06:31

Dav i gruppen

Kan det lade sig gøre at et lydkort kan afspille musik cder men ikke windows
lyd. Har lige været ude og pille i et sådant problem, fik at vide fra
hotline at det var lydkort der var defekt. Kan godt med musikcd men ikke
windowslyd, det forstår jeg ikke en rygende f... af. Nogen der kan oplyse
mig om dette??

Hi
Ivan

Fra : Villy Jensen

Dato : 05-02-03 17:12

> [...]
> windowslyd, det forstår jeg ikke en rygende f... af. Nogen der kan oplyse

Ja, hvis systemet er koblet korrekt, så er der en 'gammeldags, analog'
ledning, der leder et linjesignal direkte fra det 4-polede stik på CDR
og til en CD-indgang til forstærkeren på lydkortet.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Ivan

Dato : 06-02-03 20:00

> [...]
> ledning, der leder et linjesignal direkte fra det 4-polede stik på CDR
> og til en CD-indgang til forstærkeren på lydkortet.

Jamen det lyder da ganske klart, nu du siger det. Jeg har et lille lydprobs
på mig egen pc, kan høre lyden fra windows kan ikke høre en musikcd, men kan
godt høre lyden fra eks. Lord of the rings - The two towers samt naturligvis
se filmen, det er format xvid. Hvad sker der så lige her, kan du oplyse mig
endnu engang.