Directory Listing Denied
Fra : Connie Pedersen

Dato : 04-02-03 23:16

Hejsa.
Når jeg går ind på www.viborgbynight.dk får jeg denne meddelelse.

Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

Er det min pc som det er galt med eller websitet.

Jeg bruger Win98.2 og IE6.0
Hvis det er min pc, hvad skal jeg da ændre i indstillingerne?

Håber I kan hjælpe mig.

K.h.
En i nød - måske

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-02-03 23:40

Connie Pedersen (slet VKQ0G) wrote:

> Når jeg går ind på www.viborgbynight.dk får jeg denne meddelelse.
>
> Directory Listing Denied
> This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
>
> Er det min pc som det er galt med eller websitet.

Det er websitet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 05-02-03 00:38

Connie Pedersen says...
> Når jeg går ind på www.viborgbynight.dk får jeg denne meddelelse.
>
> Directory Listing Denied
> This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

Det er en standard meddelelse når der ikke er en indexfil i den ønskede
mappe på webserveren. Jeg tipper at de er kommet til at slette den
indexfilen der bør ligge i roden.
--
Toke Eskildsen <URL:http://www.daimi.au.dk/~darkwing/>