hjælp til model bestemmelse af Compaq
Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-02-03 22:38

Hej, nogen Skumpag entusiaster, der kan hjælpe med model / type på
en Compaq med følgende spec.

Compaq Presario
Towering Multimedia Performance
233MHz MMX Enhanced Processor
Pibeline Burst
Superfast SyncDRAM Memory
High Speed Modem
Robust 64-Bit PCI Graphics With
Direct3D and 2MB Video Memory
Expandable and Upgradeable

Laser-Sharp Quality MPEG2 Video
Dolby Digital Surround Sound
JBL 3D VirtualTheater
Awesome JBL Pro Audio With
10 Stages of Equalization
Intuitive Internet Button

jeg ved det ikke er meget at gå efter, men det er hvad der
står på den label, jeg har..

jeg vil gerne vide, om det er:
AT / ATX
USB port?
CPU type.. 233MMX, kan vel næsten kun være hvad navnet siger,,
RAM mængde, og type?
HD størrelse?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Calle.

Dato : 04-02-03 22:52

Petersen_Michael wrote:
> Hej, nogen Skumpag entusiaster, der kan hjælpe med model / type på en
Compaq med følgende spec.

Kan du ikke se nummeret på kabinettet. (3-4 cifre)
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : FooBar

Dato : 04-02-03 23:54

> Hej, nogen Skumpag entusiaster, der kan hjælpe med model / type på
> en Compaq med følgende spec.

Havde et lignende problem med en 'Scumpack' for nogen tid siden. Dengang var
deres hjemmeside behjælpelig med model-identifikation og specifikationer ud
fra serienummer/modelnummer. Ved ikke om du kan bruge det til noget eller om
den mulighed stadig er hos dem - men du kan jo kigge efter det...

/Claus

Fra : Petersen_Michael

Dato : 05-02-03 18:56

"FooBar" <noone@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
om
> den mulighed stadig er hos dem - men du kan jo kigge efter det...

det er meget godt, men jeg har PT ikke adgang
til PCen..

ellers havde jeg bare flået låget af, og set hvad
de havde proppet i kassen..

underforstået, som sådan er jeg lige glad med hvad det
er for en skumpak..

jeg skal bare vide om den kan æde SD RAM
(går ud fra at det er det de mener med "Superfast SyncDRAM) ?
og hvor mange der er plads til..

der ud over skal jeg vide, om der er 1-2 ledige PCI slots
samt om den har USB porte på bagsiden..

årsagen er at en bekendt PC analfabet har bedt mig give tilbud på
en opgradering, hvor det primære er flere RAM, og større HD..
jeg gider ikke bekymre mig om hvad den eksisterende HD controller
kan håndtere, men vil fra start fodre den med en Promise..