BIOS fejlkoder?
Fra : Peter Kar$toft

Dato : 02-02-03 16:23

Jeg står med en pc'er, der udsender dissehersens bios fejl biip når man
tænder den. Jeg havde engang for mange år siden et skema der viste hvad de
forskellige slags biip betyd. Da det er mange år siden jeg har arbejdet med
edb, har jeg selvfølgelig glemt alt om det. Er der nogle af jer der ligger
inde med dette hersens skema? Jeg kan namlig ikke søge nettet, da jeg ikke
ved hvad det heder. Håber på hjælp...

Peter
PS. der er "fejl" i min emailadresse.

Fra : Thomas Hansen