Jagt søges.
Fra : Tikka

Dato : 04-02-03 22:05

Hej

Jeg ønsker noget jagt på Djursland (helst riffeljagt)

Mvh. Tikka

Fra : gal

Dato : 04-02-03 23:26

"Tikka" skrev d. 04-02-03 22:05 dette indlæg :
> Hej
>
> Jeg ønsker noget jagt på Djursland (helst riffeljagt)
>
> Mvh. Tikka
>
> hej tikka
staten udbyder jagt i hanherred .hvad med at samle et konsoritium
det er bestemt jagt i 50-150,000 kr klassen
var det ikke en ide?
gal

http://www.kandu.dk/

Fra : Tikka

Dato : 05-02-03 15:38

Jo men det er da temmelig mange penge..........

Så skal man jo være en hel del jægere.
Jeg har ikke råd til at leje det selv ;o(

Mvh. Tikka

Fra : gal

Dato : 09-02-03 21:56

hvor ligger clausholm
mvh gal

http://www.kandu.dk/

Fra : Allan Vester

Dato : 10-02-03 10:50

> hvor ligger clausholm
> mvh gal

Her er adressen

http://www.clausholm.dk/index-landkort.htm

Så start blot med at drømme om forårs jagten.

mvh. Allan

Fra : gal

Dato : 09-02-03 08:10

hej tikka

du kunne jo prøve at sætte en annonce i avisen
jeg tror der er mange der ønsker skovjagt
jeg ønsker det selv
jeg prøvede sidste år at spørge i et konsortium om en ledig plads
men de havede 10 skrevet op til en plads så det så jeg som usansynlig at
komme med der
så hvis er jeg med

gal

http://www.kandu.dk/

Fra : Tikka

Dato : 09-02-03 11:14

Hej Igen

Nu er jeg blevet tilbudt 75 tønder land ved spentrup (Randers) 4000 Kr.

Det er flade marker, så det har ingen interesse.

Selv om der skulle være mange krysende dyr.

Men Jeg har i forvejen ca. 300 tønder hvor de 250 tønder er flad mark.
Jeg vil have lidt terræn.

Fra : john

Dato : 11-02-03 21:36

Hvis du søger konsortiepladser har jeg flere til leje på
www.jagtformidling.dk

Fra : Allan Vester

Dato : 09-02-03 15:59

"Tikka" <Tikka@REMOVEadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ønsker noget jagt på Djursland (helst riffeljagt)

Hej jeg har et lille tip !

Clausholm har 600 ha. varieret areal til leje, de fremhæver dog fasan
jagten, så jeg ved ikke om riffeljagten er optimal,

Der var ellers plads til at man var 2 om arealet ;)).

mvh
Allan