trådløs mus med mini-usb-stik
Fra : Peter Holm

Dato : 04-02-03 21:40

Hejsa,
jeg har forelsket mig i denne mus til en bærbar, da jeg ikke gider at have
en stor modtagerkasse stående til den trådløse mus. Men den er sgu temmelig
dyr! Er der andre der laver en mus med lignende tilslutning? Det må også
gerne være ps/2.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444967891

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : H. Johansen

Dato : 04-02-03 22:33

Jeg tror det er eletric city på fisketorvet der har dem til kr. 287,-
Jeg tror de er mærket forkert

Jeg har selv købt en tilsvarende nr. platinum i bilka til kr. 249,-

God jagt...

VH Henrik

Fra : Leony

Dato : 05-02-03 07:59

"H. Johansen" <henrik@dulsREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det er eletric city på fisketorvet der har dem til kr. 287,-
> Jeg tror de er mærket forkert

Det tror jeg ikke. Targus plejer at være et temmelig dyrt mærke.
Så sent som i går så jeg denne mus til 500+ kr 3 forskellige steder.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : H. Johansen

Dato : 05-02-03 09:59

> Det tror jeg ikke. Targus plejer at være et temmelig dyrt mærke.
> Så sent som i går så jeg denne mus til 500+ kr 3 forskellige steder.

Jeg ved det.

Det var også derfor jeg bed mærke i det.

I Merlin i Nakskov tog i på et tidspunkt kr. 599,-

VH Henrik

Fra : Leony

Dato : 05-02-03 08:04

> [...]
> have en stor modtagerkasse stående til den trådløse mus. Men den er
> sgu temmelig dyr! Er der andre der laver en mus med lignende

Trust:
http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12781
Set i Merlin.

Typhoon:
http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40149&catid=003
http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40199&catid=003
http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40221&catid=003
Nærmeste forhandler oplyses af SEC Scandinavia 86645565

Fra : Peter Holm

Dato : 05-02-03 08:12

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40221&catid=003
> Nærmeste forhandler oplyses af SEC Scandinavia 86645565

Thx
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 05-02-03 16:19

"> http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=40221&catid=003
> Nærmeste forhandler oplyses af SEC Scandinavia 86645565

Jeg kan finde den her
http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=34802 hos itbutikken
til 327,- + 59,-
Kan det findes billigere ?

Mvh
Peter

Fra : Leony

Dato : 06-02-03 11:25

> Jeg kan finde den her
> http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=34802 hos
> itbutikken til 327,- + 59,-
> Kan det findes billigere ?

Har du ringet til SEC? mon ikke de kan give dig en liste over
forhandlere og så er det ellers bare at starte surfturen.
Måske kan du finde en forhandler i dit nærområde, så du kan spare
portoen.
Jeg har kigget på edbpriser, men der var den ikke.

Fra : Peter Holm

Dato : 08-02-03 16:24

> [...]
> portoen.
> Jeg har kigget på edbpriser, men der var den ikke.

SEC sælger den online til 399,- så det er nok ikke der man skal finde den
billigere.
Jeg har fundet den to steder i tyskland til ca kr.230,-, men desværre ikke
hos nogen der sender til DK.
Men kr.399,- lyder godt nok som en vild overpris.
Peter

Fra : Leony

Dato : 10-02-03 07:56

> [...]
> ikke hos nogen der sender til DK.
> Men kr.399,- lyder godt nok som en vild overpris.

Ifølge Komputer For Alle er SEC distributør af Typhoon og oplyser
nærmeste forhandler af Typhoon på telefonummeret, i hvert fald i følge
Komputer For Alle.
Hvis de er distributør er det klart, synes jeg, at de ikke er de
billigste.

PS: til sidst et venligt tip. Hvis du flytter remove til den anden side
af @, så belaster spammerne ikke Stofanets servere.