Harddisk temperatur
Fra : Andrew

Dato : 04-02-03 20:23

Hej

Min harddisk kører 40-42 grader når jeg presser den. Denne temperatur er
kommet fordi jeg lige har lydisoleret mit kabinet. Er det noget jeg skal
være bange for?

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-03 20:26

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Min harddisk kører 40-42 grader når jeg presser den. Denne temperatur er
> kommet fordi jeg lige har lydisoleret mit kabinet. Er det noget jeg skal

Næ. Lyder som en fin temp for en hvilken som helst hdd.

mvh
benny
--
Spil over nettet med gode odds, livebetting og meget mere:
http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876

Fra : Jacob

Dato : 04-02-03 21:51

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min harddisk kører 40-42 grader når jeg presser den. Denne temperatur er
> kommet fordi jeg lige har lydisoleret mit kabinet. Er det noget jeg skal

Min ligger ofte oppe på 60 C og den er ikke brændt af endnu

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 04-02-03 22:05

Jacob wrote:

> Min ligger ofte oppe på 60 C og den er ikke brændt af endnu

Hvor længe har det været sådan? - harddiske plejer at have en max.
specificeret temperatur på 50-55°C.
Jeg ville ikke regne med at den holder til det bliver sommer.

Fra : Jacob

Dato : 04-02-03 23:02

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Hvor længe har det været sådan? - harddiske plejer at have en max.
> specificeret temperatur på 50-55°C.
> Jeg ville ikke regne med at den holder til det bliver sommer.

har det koldere på mit værelse om sommeren =)

nogle gange er den 30 andre gange 60 .. kommer lige an på hvor meget jeg
bruger min computer og hvad mine kølere står på ... den har kørt sådan i 6
måneder nu

Jadob