Gåtur torsdag formiddag?
Fra : pops2

Dato : 04-02-03 14:58

Hejsa!
Jeg ville høre om der var nogen, der ville med ud at lufte hundene
omkring Brabrandstien (begyndende ved Jegstrupvej, Stautrup) torsdag
formiddag, omkring ti-tiden?
Vi kommer opppe fra Bøgeskovhøvej. Hilsen Buller (sort labrador) og
Pernille

Fra : Therese

Dato : 04-02-03 18:11

"pops2" skrev
> Jeg ville høre om der var nogen, der ville med ud at lufte hundene
> omkring Brabrandstien (begyndende ved Jegstrupvej, Stautrup) torsdag
> formiddag, omkring ti-tiden?

Idéen er rigtig god, men jeg ved endnu ikke om jeg skal på arbejde, da jeg
er tilkaldevikar. Det ved jeg først om morgenen kl. 7.

Skal jeg ikke, vil Bernhard garanteret gerne med. (Berner 11 mdr)

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Berit Nielsen

Dato : 04-02-03 20:15

.......... Rigtig god ide.
Jeg tror da gerne at Candy og jeg vil med.
Klokken 10 passer os fint.

Fra : Webbitch

Dato : 04-02-03 20:50

hejsa.
Pippi og jeg er klar.hvor mødes vi???
Og Therese, jeg er sikker på at Pippi vil elske hvis du og Bernhard også
kommer.
Nu er hun frisk og fræk igen.
Hilsner
Søs og Pippi

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 04-02-03 23:16

æv, da skal jeg jo i skole.... hvorfor ikke i weekenden?

--
-Trine

Se Robin på www.robinhund.dk

Fra : pops2

Dato : 05-02-03 12:47

Vi kan jo sagtens lave en i weekenden også!! Hunde skal vel luftes
hver dag?? Hvad med middagstid (12) lørdag? Vi står ca hvor
Bøgeskovhøvej møder Ormslevvej.

Fra : Webbitch

Dato : 05-02-03 13:37

"pops2" skrev d. 05-02-03 12:47 dette indlæg :
> Vi kan jo sagtens lave en i weekenden også!! Hunde skal vel luftes
> hver dag?? Hvad med middagstid (12) lørdag? Vi står ca hvor
> Bøgeskovhøvej møder Ormslevvej.

Lørdag fungerer også for os, men vi kan de fleste dage
Hilsner
Søs og Pippi

http://www.kandu.dk/

Fra : Webbitch

Dato : 07-02-03 17:59

Hejsa.
Vi må desværre melde fra, da vi står i flyttekasser til op over
hundehovederne.
Så Det må blive når vi er kommet i orden i den nye lejlighed
Hold halerne højt og snuderne i sporet.
Søs & Pippi-der bestemt ikke kan lide flyttekasser.

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 05-02-03 23:30

Hurra, det lyder godt! Lørdag klokken 12 er perfekt for os!
Stedet er jeg dog mere i tvivl om, er det ca. ved broen eller?

Fra : pops2

Dato : 06-02-03 13:40

Ja det var en god ide, ved Motorvejsbroen... vi kommer oppe fra
Grøfthøjparken, den vej fra. Buller (sort lab) og Pernille -vi håber
at ku få naboen Elmer og hans menneske med på ideen oss'

Fra : David

Dato : 07-02-03 10:26

Vi vil også gerne med... Mødes vi under motorvejsbroen?

mvh

Sandy og Line

Fra : Therese

Dato : 05-02-03 23:55

"pops2" <pernille_kressel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> formiddag, omkring ti-tiden?
> Vi kommer opppe fra Bøgeskovhøvej. Hilsen Buller (sort labrador) og

Jeg er på den, for jeg kan simpelthen ikke finde det sted, vi skal mødes.
Jegstrupvej ligger i Tranbjerg/Hasselager???? Der starter Brabrandstien i
hvert fald ikke så vidt jeg ved.
Jeg kan godt finde BøgeskovHøvej, Ormslevvej og Høskovvej, men hvor mødes vi
helt præcist?
Håber en kan hjælpe mig inden i morgen ved 9-tiden...

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Berit Nielsen

Dato : 06-02-03 09:35

Hej Terese.
Du har faktisk ret.
Jeg havde forstået at det var ved p plasen Søskovvej X Søholmvej.
Men nu er jeg slet ikke med heller.

Fra : pops2

Dato : 06-02-03 11:04

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message news:<b1s4ob$mvb$1@sunsite.dk>...

> [...]
> helt præcist?
> Håber en kan hjælpe mig inden i morgen ved 9-tiden...

Fejlen er MIN... jeg er ikke den bedste til geografi.... den hedder
Jarlsmindevej ikke Jegstrupvej... Nå, men jeg kunne ikke finde nogen
af jer heller, så lad os prøve igen - hvad med samme tid fredag? Jeg
kommer oppe fra 9'erens endestation ved Grøfthøj. Vi står hvor
Bøgeskovhøvej møder Ormslevvej, ca. ti i og så går vi op mod
motorvejen langs Ormslevvej.

Fra : Berit Nielsen

Dato : 06-02-03 13:26

Jeg kan ikke Fredag.
Men jeg tager med på den tur Lørdag kl. 12.

Hvad med om vi mødtes under motorvejsbroen ?
Så ved alle hvor det er, og så går videre derfra.
Se på kortet her ..
http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?l=56931551&b=62200417
1&r=57144767&t=622175171&kk=994293988&spshow=0&vnr=301253&hnr=&pnr=8260&sort
=&knr=&bynavn=&trin=Zoom+ind&zfac=2&z=zp

Mener også at man kan parkere under broen ikke ??

Hilsen Berit N