Køb af bærbar til ca. 12000
Fra : Kasper Meldgaard

Dato : 04-02-03 12:27

Til gruppe,

Jeg er ved at finde en bærbar til en kammerat, men hvad skal man købe i
12000krs klassen ? Den skal kunne erstatte en stationær, altså en
all-in-one.

Har set på Vega 506 (masser af kraft, men kvaliteten?) og en Asus
M2400E-combo.

Har hovedsageligt søgt på edbpriser.dk

Hvad kan ellers foreslås som en rimelig hurtig, men også okay finish
bærbar??

Venligst
Kasper

Fra : Leony

Dato : 04-02-03 14:10

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> all-in-one.
> Har set på Vega 506 (masser af kraft, men kvaliteten?) og en Asus

Der har været en del tråde om bærbare computere de sidste par måneder.
Du kan enten søge dem i Google Groups eller hente flere indlæg ind i
gruppen. Der er en del forslag og meninger om hvilke bærbare der er
bedst, måske du kan bruge noget af denne information.
Selvom folk ikke er enige om mærket, så er der generelt altid enighed om
at den bærbare skal have mobile processor.

Selv ville jeg gå efter en IBM Thinkpad, Dell eller Sony Vaio.
Den sidste dog mest pga designet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Thomas

Dato : 04-02-03 17:23

Og husk for guds skyld, at grafikkortet ikke må være med shared ram. Det
kommer selvfølgelig an på om den skal bruges til spil også. Shared
ram-grafikkort kan kun lige trække windows, ingen 3d overhovedet.

ThomasT

Fra : arteq

Dato : 05-02-03 14:38

http://www.kandu.dk/

Fra : arteq

Dato : 05-02-03 14:45

"Kasper Meldgaard" skrev d. 04-02-03 12:27 dette indlæg :
> [...]
> M2400E-combo.
>
> Har hovedsageligt søgt på edbpriser.dk
>
> Hvad kan ellers foreslås som en rimelig hurtig, men også okay finish

Hej
Hvis din kammarat skal have en bærbar skulle i prøve at kigge på mærket
highgrade M6400D. P4/256MbRAM 30Gb diskDVD osv. har set den til kr.
10.900,- incl. kan varmt anbefale denne. Arteq

http://www.kandu.dk/