Udkriftning af Harddisk på HP bærbar XE3
Fra : Janner

Dato : 04-02-03 19:00

Hejsa,

Skulle til skifte til en ny og størrer harddisk i en af mine HP Omnibook XE3
bærbare pc'er. Men Men hvor ialverden sidder harddisken i en sådan fætter
.... kan ikke finde hvor meget jeg skal skille ad, den sidder ikke bare i
siden som normalt. Har søgt på HP'side men det er lettere forgæves.

På forhånd tak

Jan

Fra : Wass up

Dato : 04-02-03 11:25

"Janner" <ask@me.com> wrote in message news:b1nvcg$68$1@sunsite.dk...
> [...]
> ... kan ikke finde hvor meget jeg skal skille ad, den sidder ikke bare i
> siden som normalt. Har søgt på HP'side men det er lettere forgæves.

Smid en mail så vil jeg sende en HP pdf hvordan skal gøres

Fra : Janner

Dato : 04-02-03 19:21

> Smid en mail så vil jeg sende en HP pdf hvordan skal gøres

Tak for tanken ........ blev til sidst så hidsig at jeg ringede til HP og
fik fat på en eller meget dum pur ung supporter der braldrede løs , men fi
kda skidtet skildt ad Fåååk en lorte maskine at komme til noget så
simpelt som disken.

Hygge

Janner

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 04-02-03 14:53

"Janner" <ask@me.com> skrev i en meddelelse news:b1nvcg$68$1@sunsite.dk...
> [...]
> ... kan ikke finde hvor meget jeg skal skille ad, den sidder ikke bare i
> siden som normalt. Har søgt på HP'side men det er lettere forgæves.

Dit ur går forkert....

Hygge