Hvor virker mit tastatur ikke
Fra : Karin Hansen

Dato : 04-02-03 09:25

Hej
I går ville mit Logitech Cordless Desktop Itouch tastatur ikke reagere
på noget.
Jeg har checket at stikket sidder godt i, og batteriniveauet er "rimeligt".
Er det batterierne der alligevel trænger til at skiftes?
Musen virkede godt nok.

Hilsen Karin

Fra : Madsen

Dato : 04-02-03 15:21

Karin Hansen skrev:

> Jeg har checket at stikket sidder godt i, og batteriniveauet er
> "rimeligt". Er det batterierne der alligevel trænger til at
> skiftes?

Har du prøvet at klikke på knappen under bunden af tastaturet?
Hvis det ikke virker så prøv at trykke på knappen på modtageren
også. Hvis det heller ikke virker så prøv med nogle nye batterier.

Madsen.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 04-02-03 13:46

On Tue, 4 Feb 2003 09:24:43 +0100, Karin Hansen wrote:

> [...]
>Jeg har checket at stikket sidder godt i, og batteriniveauet er "rimeligt".
>Er det batterierne der alligevel trænger til at skiftes?

Er det connected ??
Lyser LED'en på receiveren, hvad siger softwaren mht connection ? (Befinder
mig ikke i Windy lige nu men jeg mener at er på samme side som
batteriindikatoren)

Hvad hvis du holder tastaturet tæt hen imod modtageren ??

Husk at trykke Connection-knappen ned!

Ellers prøv at bytte rundt på de to batterier (Et godt gammelt trick til
musen, hvis den ikke vil lege med - måske det virker her også)...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Tribble -> * Tall tribble with legs -> *