SEAS bredbånd
Fra : f00ge

Dato : 04-02-03 04:26

Er der nogen, der har haft held til at få lidt oplysninger om SEAS'
(kommende?) bredbånds planer?

Jeg har prøvet at ringe til dem. men gutten, som står for det, er der
aldrig.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-02-03 13:12

f00ge wrote:
> Er der nogen, der har haft held til at få lidt oplysninger om
> SEAS' (kommende?) bredbånds planer?

De har det allerede - men kun som erhvervsprodukt med
hastigheder fra 2 mbit og opefter - og det koster sikkert
en formue..........

Det kan du læse om på deres hjemmeside www.seas.dk - og
der kan du også kontakte dem pr mail !

De har skrevet en del om internet via el-stikket til private,
men jeg ved ikke hvornår det er muligt til almindelige
mennesker.

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.