IntelliMouse Bluetooth patch på dansk???
Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 04-02-03 00:51

Halløj i kanalen.

Jeg har brug for denne fil q323183_wxp_sp2_x86_dan.exe for at fuldføre
installationen af min nye mus.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den, da den ikke var med på
installations CD'en?

MVH.

Claus

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 04-02-03 00:56

"Claus Krogsgaard" <newz.ck@krogsgaard.org> wrote in message
> [...]
> installationen af min nye mus.
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den, da den ikke var med på

Ikke udover denne stump tekst desværre:

http://www.eksperten.dk/spm/291468

Mads Holmer-Jensen

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 04-02-03 00:59

....den er jeg også faldet over ;)

mvh.

Claus.

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@fjernstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e3f0171$0$1761$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Leony

Dato : 04-02-03 08:03

"Claus Krogsgaard" <newz.ck@krogsgaard.org> skrev i en meddelelse

> Jeg har brug for denne fil q323183_wxp_sp2_x86_dan.exe for at fuldføre
> installationen af min nye mus.

Den første del, q323183, henviser til en knowledge base artikel:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q323183

I den står der at du skal henvende dig til Microsoft for at få fat i
Bluetoothsupportfilen (ligesom ham på Eksperten gjorde).
Hvorfor den ikke ligger til download kan man undre sig over.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 04-02-03 08:08

> I den står der at du skal henvende dig til Microsoft for at få fat i
> Bluetoothsupportfilen (ligesom ham på Eksperten gjorde).

Nu læser jeg den lige igen og forstår nu at det kun gælder for system or
device manufactures.
Andre skal henvende sig til producenten. Jeg mener dog ikke at det kan
skade at kontakte Microsoft, de er rimelig flinke til at hjælpe, synes
jeg.

Fra : No1

Dato : 04-02-03 15:18

> Jeg har brug for denne fil q323183_wxp_sp2_x86_dan.exe for at fuldføre
> installationen af min nye mus.

Hvor kan man købe bluetooth musen?

Fra : Leony

Dato : 05-02-03 07:46

"No1" <cccccccccc@nonexisting.doooooomain.com> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man købe bluetooth musen?

Merlin 799,-

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 04-02-03 23:13

Du kan købe den hos Multimedia World A/S, http://www.imw.dk

Jeg fik iøvrigt tilsendt den danske driver fra MS. Har fået imw.dk til at
hoste den på deres site,
den kan downloades på http://www.imw.dk/bd.zip

Kanon forretning btw ;)

mvh.

Claus

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 05-02-03 00:01

Lidt off-topic, men hvis man køber denne mus, kan man så bruge andre
bluetooth-enheder, eller kan den kun parres med musen?

Jeg tænker på sync med PDA eller mobiltelefon, fx?

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Leony

Dato : 05-02-03 07:43

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt off-topic, men hvis man køber denne mus, kan man så bruge andre
> bluetooth-enheder, eller kan den kun parres med musen?
> Jeg tænker på sync med PDA eller mobiltelefon, fx?

Ja.
Du kan læse om det her:
http://www.microsoft.com/hardware/keyboard/wodbt_info.asp
I den første tekst der står + linket Bluetooth Technology.