Ny mus og tastatur
Fra : lovend

Dato : 03-02-03 21:51

Hej med jer

Jeg har nu et gamelt udbrugt tastatur og ville gerne have nyt og godt så
gode forslag modttages gerne, omkring mus har jeg haft kikket på en
Logitech® MXT700 Cordless Optical Mouse meeen syntes måske den er en kænde
dyr men som sagt gode forslag modtages

mvh lovend

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-03 22:51

In dk.edb.hardware, lovend <lovend@ofir.dk> says...
> Jeg har nu et gamelt udbrugt tastatur og ville gerne have nyt og godt så
> gode forslag modttages gerne, omkring mus har jeg haft kikket på en

Det bedste tastatur jeg kan anbefale kan ikke fås som nyt. Det er et IBM
PS/2. Alle mine PC'ere har sådan et koblet til.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin K

Dato : 03-02-03 22:54

Jesper G. Poulsen wrote:
> Det bedste tastatur jeg kan anbefale kan ikke fås som nyt. Det er et
> IBM PS/2. Alle mine PC'ere har sådan et koblet til.

Tja... eller et klassisk KeyTronic... det virker bare - Altid!

--
Martin K

Fra : No1

Dato : 03-02-03 23:18

> [...]
> gode forslag modttages gerne, omkring mus har jeg haft kikket på en
> Logitech® MXT700 Cordless Optical Mouse meeen syntes måske den er en kænde

MX700 er det eneste der dur hvis du vil have cordless og skal spille 3D spil
ala Counter Strike / Quake eller andet der skal være hurtigt og præcist.
MX300 har den samme optiske teknologi (det hurtigste på markedet) men er
ikke cordless.

Fra : stephan [Frb 1957]

Dato : 04-02-03 22:00

"No1" <cccccccccc@nonexisting.doooooomain.com> wrote in message

> [...]
> ala Counter Strike / Quake eller andet der skal være hurtigt og præcist.
> MX300 har den samme optiske teknologi (det hurtigste på markedet) men er

Det samme for MX500, dertil har den nogle ekstra knapper (ligesom MX700).
Se ogsaa http://www.tomshardware.com/consumer/20030110/index.html.

En af mine venner har lige koebt en MX500 og er meget tilfreds med den - han
spiller mest Medal of Honour osv. (og vinder ofte!)

Jeg er selv ogsaa ved at udskifte musen (og maaske tastaturet) og jeg koeber
helt sikkert en MX500.