form med forespørgsel til mysql database
Fra : Palle Jørgensen

Dato : 03-02-03 21:54

HJÆLP!

Jeg vil gerne oprette en form med følgende felter

antal - varenummer - varetekst - pris

Det der så er meningen er at man intaster antal og varenummer

varenummeret skal så lave en forespørgsel til en MySql database via PHP og
returnere vareteksten og pris ganget med antallet.

Jeg har oprettet en tabel med navnet varer indeholdende felterne varenr -
varetekst og pris

formen skulle gerne ligne følgende som kan ses på
www.pondo.dk/formmail/form.htm

Jeg håber nogen kan hjælpe.

hilsen Palle

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 04-02-03 08:19

"Palle Jørgensen" <palle@oncable.dk> writes:
> varenummeret skal så lave en forespørgsel til en MySql database via PHP og
> returnere vareteksten og pris ganget med antallet.

Tag et kig på:
http://www.webcafe.dk/artikler/php/htmlformularer/

--
Brian (remove the sport for mail)