TV-tuner til USB
Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 03-02-03 20:52

Hej,

Jeg skal ud og købe et tv-kort så jeg kan se TV på min computer (en Dell
Inspiron bærbar). Uheldigvis så ved jeg ingenting omkring tv-kort.

Min skærmopløsning er 1400*1050 og jeg vil gerne kunne se tv om ikke i fuld
skærm, men gerne noget der er deroppe af.

Jeg har set på et Hauppauge Win-TV USB
<http://www.hauppauge.com/html/products.htm#usb> til omkring 800,- Det var
et af de få tv-usb-ting jeg kunne finde på edbpriser.dk. Er det et køb I i
gruppen kan anbefale, eller er der andre bedre alternativer?

Min prisklasse er omkring de 800,- og jeg kan ikke forestille mig at jeg
skal optage ret meget (min harddisk er ikke så stor). TV-tuneren skal
fungere som mit eneste tv da jeg ikke kan se hvor jeg skulle stille et tv.
--
Andreas
<http://www.solitude.dk>

Fra : kf

Dato : 04-02-03 07:31

On Mon, 3 Feb 2003 19:52:17 +0000 (UTC), Andreas Haugstrup Pedersen
<usenet@solitude.dk> wrote:

> [...]
>skal optage ret meget (min harddisk er ikke så stor). TV-tuneren skal
>fungere som mit eneste tv da jeg ikke kan se hvor jeg skulle stille et tv.

prøv at kigge på www.tv-cards.com de tester kort.
Hvis du tør så prøv www.thansen.dk så i går en tvtuner til usb

/klaus