CHIPPEN.DK - en officiel klage...
Fra : Mike Ingvorsen

Dato : 03-02-03 20:21

Jeg opforderer alle der har haft en grim oplevelse med chippen.dk til at
skrive deres historie ned, og sende den til mig.

Jeg har tænkt mig at klage til Forbrugerrådet over denne elendige
svinderbutik. Jeg er selv blevet hustlet og har betalt 800 kr for en
cdbrænder der er defekt.

Her en min historie kort fortalt:

Jeg er selv løbet ind i en meget, meget, meget dårlig oplevelse med
chippen.dk.

Kort fortalt. Bestilte to Artec brændere. 48 - 12 - 48 speed.

Modtog kun en. Betalte også kun for en. Den ene brænder jeg modtog var
ikke den rigtige , det var kun en 40 - 12 - 48 speed.

Og den var i stykker.

Sendte den retur før jul, fik den retur idag. De påstår at jeg har
kortsluttet den, og DE møgsvin har bugget to af benene i IDE porten som de
så siger jeg har bugget. Jeg blev så fakturet 175 kr + fragt, hvilket jeg
nu har betalt 3 gange (fragt ved modtagelsen, ved returnering og igen idag
ved modtagelsen)

Jeg nægter at lade denne episode/fuphandel som har kostet mig 800 kr for en
brænder der er DEFEKT, og opfordrer dig og alle andre til at skrive deres
oplevelser med chippen.dk ned, sende dem til mig, så vil jeg gå videre til
Forbrugerrådet med en klage.

Det er ikke et spørgsmål om hvor meget de har snydt og bedraget dig for, om
det så kun er en femmer, så fortæl din historie, send den til mig. så vil
jeg gå videre i systemet.

Det skal straffes de elendige røvhuller. Deres butik skal jævnes med jorden.

Brug nu lige 5 minutter på at skrive din oplevelse ned.

Personligt ville jeg gerne uddele en røvfuld, men prøver i første omgang med
pennen i stedte for sværdet.

VH

Mike Ingvorsen, Roskilde

mikeREMOVE@majkeinar.dk

Fra : Per N

Dato : 03-02-03 20:40

On Mon, 3 Feb 2003 20:20:51 +0100, "Mike Ingvorsen"
<mike@majkeinar.dk> wrote:

>Det skal straffes de elendige røvhuller. Deres butik skal jævnes med jorden.

Hvis du nu var bare en anelse mere saglig i din fremstilling
af historien, så ville der nok være større chance for at
du blev taget alvorligt.

mvh Per

Fra : Bernhard Ege

Dato : 03-02-03 20:51

"Per N" <nospam@invalid.mail> wrote in message

> Hvis du nu var bare en anelse mere saglig i din fremstilling
> af historien, så ville der nok være større chance for at
> du blev taget alvorligt.

Det lyder da i mine ører som om chippen.dk er økonomisk klemte ellers
ville de ikke behandle en kunde på den måde. Jeg vil da tænke mig ekstra
meget om før jeg turde handle hos dem.

mvh Bernhard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-03 21:09

Bernhard Ege skrev:

>Det lyder da i mine ører som om chippen.dk er økonomisk klemte ellers
>ville de ikke behandle en kunde på den måde.

De er i hvert fald ikke værd at handle med, men Per har nu ret - Mike
har væsentligt større chance for at blive seriøst, hvis han modererer
sit sprog.

>Jeg vil da tænke mig ekstra meget om før jeg turde handle hos dem.

God idé!

En hurtig søgning afslører, at man nok skal holde sig langt væk:
http://groups.google.com/groups?q=chippen%2Edk

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : -= NicKy =-

Dato : 03-02-03 23:45

"Mike Ingvorsen" <mike@majkeinar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har tænkt mig at klage til Forbrugerrådet over denne elendige
> svinderbutik. Jeg er selv blevet hustlet og har betalt 800 kr for en

Fik kendskab til deres behandling af kunder i newsgroup dk.marked.kommerciel.edb,
hvor de også havde en elendig forsvarer E.R.Sørensen.
Så de har aldrig fået en krone herfra, uanset pris på deres varer.

Så nogen historie kan jeg ikke sende dig, men glemmer ikke da de var i focus
i omtalte newsgroup.

Nicky.

Fra : Henrik

Dato : 04-02-03 12:42

Hej,
prøv et kigge nogle af de gamle tråde igennem inde på
www.hardwareonline.dk - Du vil finde masser af eksempler som dit, og har
læst om en som er i gang med noget lignende dig.

Jeg ved i hvert fald, at jeg aldrig køber noget igennem chippen. Her hjælper
lavepriser sku ikke engang

/Henrik

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 04-02-03 12:47

Henrik wrote:

> Jeg ved i hvert fald, at jeg aldrig køber noget igennem chippen. Her
> hjælper lavepriser sku ikke engang

Helt enig - guld _kan_ købes for billigt

--
Martin L. Johansen