jeg skal opgradere ønskes gode forslag
Fra : danni plougmann

Dato : 03-02-03 17:13

mit system i øjeblikket er
tbird 1100 mhz fsb 200
asus a7v bundkort
512 pc133 ram
daytona geforce 3 ti 200, 128 mb grafikkort

jeg har overvejet at skifte mit GF3TI200 ud med et GF4TI4200. Vil mit system
cpu ram bundkort være en for stor flaskehals for det grafikkort.

eller er det klogere at skifte cpu ram bundkort også beholde GF3TI200 i lidt
endnu

har ikke råd til at opgradere begge dele

/mvh danni plougmann

Fra : Devast8or

Dato : 03-02-03 17:49

Et godt råd: start med at undersøge hvor hurtige CPUer dit nuværende mobo
kan snuppe (glem manualen, spørg om det i en asus mobo gruppe). Jeg fandt ud
af, at mit abit KT7A-RAID (KT133a chipset - vist det samme som dit a7v
ikke?) sagtens kan tage XP CPU selvom det officielt ikke er understøttet.
Det blev til en rimelig billig opgraering, da jeg kun skulle have CPU+køler.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Villy Jensen

Dato : 03-02-03 19:21

> [...]
> cpu ram bundkort være en for stor flaskehals for det grafikkort.
>
> eller er det klogere at skifte cpu ram bundkort også beholde GF3TI200 i

se hvad T-brd 1000 kan magte mod XP2700+ på
http://www17.tomshardware.com/graphic/20030120/index.html

Skift CPU! - ALT hvad dit mobo kan trække !?
Du har et OK grafikkort, der er tilsvarende GF4TI4200 indtil du skifter CPU!

Se:
http://www17.tomshardware.com/graphic/20030120/vgacharts-03.html

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy