Mus går amok
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 03-02-03 16:03

Hej

Jeg har et trådløst mus og tastatur sæt fra Genius.
Det virker som sådan fint. Men nogle gange går scroll funktionen i musen
totalt agurk. Er jeg f.eks inde i et vindue med scrollbars farer det bare op
og ned!
Jeg kan først afhjælpe problemet ved endten en genstart eller tage musens
batterier ud og sætte dem i igen.
Er det et hardware problem med musen eller software?
Bruger XP og duron750@800 og 256mb pc133.

Mvh Søren C

Fra : minibyb

Dato : 03-02-03 19:54

jeg tror jeg har samme sæt og min mus er også mærkelig der er det både
scroll og rullen til op/ned den er slet ikke til at styre og det er
ligemeget hvad jeg gør!!!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-02-03 01:35

minibyb <minibyb@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b1mds4$m4e$1@news.cybercity.dk...
> jeg tror jeg har samme sæt og min mus er også mærkelig der er det både
> scroll og rullen til op/ned den er slet ikke til at styre og det er
> ligemeget hvad jeg gør!!!

Jeg kan huske, at Logitech mus på et tidspunkt havde et lignende problem.

Det løste vi ved at søge på en fil i registreringsdatabasen.
Filen hed Mousehookdll.

Prøv at søg på den og ændre så værdien til 0 istedet for 1.
Hvis det ikke hjælper, så ændre værdien tilbage igen.

Jeg ved dog ikke, om der findes en tilsvarende fil hos Genius, men hvis så
prøv!

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Leony

Dato : 04-02-03 08:28

> [...]

> musens batterier ud og sætte dem i igen.
> Er det et hardware problem med musen eller software?

Har du den nyeste driver installeret?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 04-02-03 13:58

> "Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en
> meddelelse news:Rwv%9.52001$Hl6.6588721@news010.worldonline.dk

> Har du den nyeste driver installeret?

Dem har jeg netop slettet fordi jeg troede det var dem der gjorde det. Så nu
bruger jeg ganske alm windows musse drivere fra Xp.

Mvh Søren C