Opret miniature automatisk
Fra : Luftkaptajnen

Dato : 03-02-03 15:38

Frontpage har en faccilitet der hedder "Opret miniature automatisk" når jeg
bruger den så ændrer den filnavnet til :

Frederiksberg - 04.JPG (Den laver mellemrum)
Jeg ville hellere have at det skulle se sådan ud :
Frederiksberg-04.JPG

Da det giver problemer når jeg uploader filerne til min HP.

Kan man ændre det i frontpage ?

Hilsen

Luftkaptajnen

Fra : ha

Dato : 03-02-03 19:44

> Frederiksberg - 04.JPG (Den laver mellemrum)

Er du sikker på der ikke indsættes en underscore _ ?
det gør der her både i FP 2000 og FP 2002.

> Jeg ville hellere have at det skulle se sådan ud :
> Frederiksberg-04.JPG

Jeg kan ikke umiddelbart se at du kan gøre det pr. automatik,
men du kan jo vælge at omdøbe manuelt.

> Da det giver problemer når jeg uploader filerne til min HP.

Ikke hvis der er en underscore. Jeg har ikke oplevet probs.

mvh
ha