Modellervoks
Fra : Iben Holst

Dato : 03-02-03 13:50

Hej ...

Min søn har i fødselsdagsgave fået Play-Doh modellervoks. Jeg ved ikke om
der hører en vejledning med til det; så er den i hvert fald forlist i alt
indpakningspapiret - men mon ikke er der nogle af jer der kan fortælle mig
om det er noget man bruger som alm. modellervoks eller om det er noget der
stivner ?

Iben

Fra : Tine Andersen

Dato : 03-02-03 14:42

Iben Holst <ria@os.dk> wrote in message
> [...]
> om det er noget man bruger som alm. modellervoks eller om det er noget der

Det stivner - det er lavet med vand. Det betyder til gengæld, at hvis det er
blevet lidt tørt, kan det 'blødes op' med lidt vand.

Hvis der er maskine med, der laver figurer ved at trykke på et stempel, kan
det ikke bruges sammen med almindeligt modellervoks.

Tine

Fra : Iben Holst

Dato : 04-02-03 10:02

> [...]
kan
> det ikke bruges sammen med almindeligt modellervoks.

Ok, tak, så blev jeg dét klogere!

Iben