fjerne IE ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-02-03 12:37

Jeg har store problemer med min Ie ... så jkeg vil sådan set bare
geninstallere den. Men puha - den beder mig om at fjerne den, der allerede
er installeret. Fint nok - jeg går i Tilføj/Fjern ... men ak, den vil ikke
fjerne. Kun "reparere" eller "gendanne".

Hvordan får jeg IE fjernet, så jeg kan geninstallere?

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-02-03 12:42

rasmus carlsen skrev:

> Jeg har store problemer med min Ie ... så jkeg vil sådan set
> bare geninstallere den. Men puha - den beder mig om at fjerne
> den, der allerede er installeret.

Det lyder mærkeligt. Hvad er den præcise ordlyd?

> Tilføj/Fjern ... men ak, den vil ikke fjerne. Kun "reparere"
> eller "gendanne".

IE er fra MS' side en integreret del af Windows, og kan som sådan
ikke fjernes. Man kan vist nok lægge den version den aktuelle
windowsudgave er født med på igen - men helt at fjerne IE går ikke.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-02-03 12:49

> Det lyder mærkeligt. Hvad er den præcise ordlyd?

- den skriver noget i retning af: "du skal hente java Virtual Machine" men
det kan jeg ikke ... når jeg kliker på linket skriver den bare, at den side
ikke findes mere ... og så skriver den, at "java plug-in 1.4.1_01 ikke er
ordenligt installeret", så prøver jeg at installere den, men det kan jeg
heller ikke ...

> IE er fra MS' side en integreret del af Windows, og kan som sådan
> ikke fjernes. Man kan vist nok lægge den version den aktuelle
> windowsudgave er født med på igen - men helt at fjerne IE går ikke.

- hvad hulna gør man så? Formaterer hele skidtet?

ras

Fra : Leony

Dato : 03-02-03 14:51

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> - den skriver noget i retning af: "du skal hente java Virtual
> Machine" men det kan jeg ikke ... når jeg kliker på linket skriver
> den bare, at den side ikke findes mere

Du kan prøve at hente den herfra:
http://www.krm.com/techsupport/tech-downloads_mvm.html

> - hvad hulna gør man så? Formaterer hele skidtet?

Hvis ovenstående ikke virker kan du måske geninstallere den oprindelige
sådan her:
http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_ie_reinstall.htm
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;318378
Dette gælder dog kun Windows XP, men den tror jeg også du har.

Endvidere kan du søge på - reinstall internet explorer - så skulle du
gerne få hits nok til et par timers læsning.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/