drive letters+
Fra : ps

Dato : 03-02-03 12:10

Jeg forsøgte at formattere mit c drev - men det viste sig, at det var et
andet drev, der blev formatteret! Gennem Fdisk fandt jeg ud af, at de drev
bogstaver, jeg har stående i Min computer (og som fremgår af Partition
magic) IKKE stemmer overens med de, der ligger i fdisk oversigten.!
Min systemdisk - den jeg troede hed C: - hedder i virkeligheden D:.og
omvendt, men det er den, at bla. windows ligger på.
Mit spørgsmål: Hvordan kan jeg ændre dette, således at den største harddisk,
den med windows som pt. står som D: i Fdisk, så den bliver mit c: drev - og
omvendt?
P.sørensen

--
m.v.h.

Fra : Stefan Greulich

Dato : 03-02-03 14:48

"ps" <pbs@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
harddisk,
> den med windows som pt. står som D: i Fdisk, så den bliver mit c: drev -

Du kan ændre på drevbogstaverne i "computer management". Det kan du enten
starte hvis du har start -> programmer -> administrative tools, men du kan
også bare vælge run (kør) og skrive "compmgmt.msc /s" (uden sitationstegn)

Håber det hjælper
Stefan

Fra : ps

Dato : 03-02-03 17:20

> Du kan ændre på drevbogstaverne i "computer management".

Nej, det kan jeg ikke når det gælder systemdisken, siger den. ??!
P.sørensen