Et spørgsmål fra en nybegynder.
Fra : Honda Fan

Dato : 03-02-03 10:55

Hej NG.

Kort og godt 2 spørgsmål.

Hvor mange harddiske kan jeg komme i min pc?
Hvor mange cd-rom drev kan jeg komme i ??

oks@esenet.dk

Hilsen

Kent

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 03-02-03 11:11

Honda Fan wrote:

> Hvor mange harddiske kan jeg komme i min pc?
> Hvor mange cd-rom drev kan jeg komme i ??

Hej Hr. Honda Fan (?)

Du kan som standard med 99% sikkerhed proppe 4 drev i, dvs. en kombination
af IDE CD-ROM + HDD. Snakker vi SCSI er det en anden sag, endvidere kan du
også godt udvide med PCI indstikskort til flere IDE-kanaler.

--
Martin L. Johansen

Fra : Rado

Dato : 03-02-03 17:38

On Mon, 03 Feb 2003 11:11:10 +0100, "Martin L. Johansen" <ares@c.dk>
wrote:

>Du kan som standard med 99% sikkerhed proppe 4 drev i, dvs. en kombination
>af IDE CD-ROM + HDD. Snakker vi SCSI er det en anden sag, endvidere kan du
>også godt udvide med PCI indstikskort til flere IDE-kanaler.

Hvis der ellers er plads til diskene i maskinen - det er ikke altid
tilfældet.

--
Rado

The intuitive mind is a sacred gift and the
rational mind is a faithful servant. We have
created a society that honors the servant and
has forgotten the gift." - Albert Einstein

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 03-02-03 17:43

Rado wrote:

> Hvis der ellers er plads til diskene i maskinen - det er ikke altid
> tilfældet.

Korrekt, men af hensyn til mangleden info fra Hr. Honda Fan (damn det lyder
noller når folk står bag anonyme handles), så må gå ud fra der er det,
ellers må han sige til.

--
Martin L. Johansen