sejt kabinet
Fra : Nordhild

Dato : 03-02-03 01:23

Hej alle

Jeg er overvejer at bygge en ny masking, men den skal være sej. Så man skal
jo have et sejt kabinet jeg har kigget lid på "Thermal Take"'s Xaser
kabinneter. Er der nogen der har erfaringer med disse eller andre seje
kabinetter.

mvh Maja

Fra : Jannik E.

Dato : 09-02-03 01:29

"Nordhild" <c971598@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jo have et sejt kabinet jeg har kigget lid på "Thermal Take"'s Xaser
> kabinneter. Er der nogen der har erfaringer med disse eller andre seje

Det her ser fedt ud synes jeg, men er dog i en anden stil end Xaser....
Jeg kender ikke kvaliteten på det.
http://www.quietpc.com/cases.php#htpc

--
Jannik

(Slet "removethis123", for direkte mail)