Intel 845G chipset og Win XP SP1
Fra : Stig Holmberg

Dato : 03-02-03 08:54

Hej NG

Nogen der ved om det er nødvendigt at installere Intels chipset driver (pt.
ver. 4.20 build 1006) når man kører med Windows XP + sevice pack 1 på Intel
845G chipset (ASUS P4B533-V).

Jeg får ingen udråbstegn i system når jeg ikke installerer chipset driveren,
men vil gerne vide det alligevel.

Mvh. Stig

Fra : o&u

Dato : 03-02-03 09:22

On Mon, 3 Feb 2003 08:53:31 +0100, "Stig Holmberg"
<stig-holmberg@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>845G chipset (ASUS P4B533-V).
>
>Jeg får ingen udråbstegn i system når jeg ikke installerer chipset driveren,

SP1 til XP er fra september 2002.

Mon ikke 845g kom efter der ?

Alle efterfølgende chipset bør installere den der chipset inf.
Jeg ved ikke lige, om det er sådan en inf du nævner.

mvh

John

Fra : Stig Holmberg

Dato : 03-02-03 14:21

"o&u" <johnknuhtsen@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Alle efterfølgende chipset bør installere den der chipset inf.
> Jeg ved ikke lige, om det er sådan en inf du nævner.

Hej

Jo, det er den fil der er tale om, findes på Intels hjemmeside:

http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/download.asp?url=/5010/eng/infins
t_enu.exe

Intels hjemmeside omtaler kun den oprindelige version af XP, hvor chipset
driveren skal indlæses, Service Pack 1 er slet ikke nævnt.

Mvh Stig