Tastatur m. indbygget mus?
Fra : Kasper Nielsen

Dato : 03-02-03 02:42

Hej NG,

Jeg er lige faldet over flg. IBM produkt:
http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/MIGR-4YGN8X.html?lang=en_US&page=brand&brand=root&doctype=&subtype=Cat

Det er et USB tastatur m. indbygget trackball og USB-hub.
Ret lækkert! Jeg har dog kun kunnet finde det til nogle temmelig spegede priser.
Er nogen, der kender til lignende produkter (gerne no-name) med enten trackball eller touchpad, der kan fås til et overkommeligt beløb.
(Skal være USB)

--
@: $-->s

Fra : Kasper Nielsen

Dato : 03-02-03 03:32

PS. Jeg vil godt kunne leve med et engelsk tastaturlayot, da det sikkert er det nemmeste at skaffe.

Fra : Leony

Dato : 03-02-03 08:18

"Kasper Nielsen" <ka$per@$ubdimen$ion.com> skrev i en meddelelse

> Er nogen, der kender til lignende produkter (gerne no-name) med enten
> trackball eller touchpad, der kan fås til et overkommeligt beløb.
> (Skal være USB)

Jeg leder selv med lys og lygte efter sådan et tastatur (jeg er dog
ligeglad med om det er USB). Indtil videre har jeg fundet følgende
(ingen USB, men måske en adapter kan klare det).

http://www.danbit.dk/produkter/1600.phtml
De sælger nogle minitastaturer med trackball eller touchpad. Der er også
en løs trackball med håndledsstøtte (den løse touchpad kan de ikke
skaffe mere).

Zitech har et minitastatur med indbygget "mus".
http://www.zitech.dk

Comelectronics har adskillige minitastaturer med indbygget trackball,
touchpad eller "mus".
http://www.comelectronics.dk/

Cherry laver keyboards med trackball eller touchpad (tror desværre bare
de koster kassen):
http://www.cherrycorp.com/english/
Der er ikke nævnt noget om nogen dansk distributør, men jeg ved at
Zitech sælger Cherry.

Hvis du, eller nogen andre, har fundet noget jeg ikke har med her er jeg
meget interesseret.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : MHJ

Dato : 03-02-03 21:27

Keytronic har lavet med indb. trackball - placeret under mellemrumstasten.
Fik mit hos Optiuse - prøv.

MVH
Morten

Fra : Leony

Dato : 04-02-03 08:10

"MHJ" <sit_morkaj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Keytronic har lavet med indb. trackball - placeret under
> mellemrumstasten. Fik mit hos Optiuse - prøv.

Hvad kostede det?
Kan ikke finde det på deres hjemmeside (har dog fundet det på
Keytronic's).

Fra : Kasper Nielsen

Dato : 04-02-03 19:30

Jeg var inde hos Zitech for at kigge på deres joypad-tastatur; det var ellers lækkert, men desværre PS/2+seriel.
Jeg kunne ikke rigtigt finde noget relevant på de andre links, men tak for dem alligevel:)
USB-tastaturer er åbenbart ikke så udbredt længere:(