Noen som har Notebook/chembook2600/2700 Se~
Fra : Roger

Dato : 02-02-03 22:44

Jeg har trøbbel med mitt skjermbilde.Jeg får ikke til og kjøre dette med
høyere oppløsning en tusner av farger 16bit.
Kan dette stemme.Har jo funnet ut at skjerm kortet er
Trident.Spesifikasjonene på dette er 64-bit PCI Graphics Engine Hardware GUI
Accelerator TV-Out Flicker Reduction
Men finner liksom ikke noe som hels driver til dette. Så til dere som har en
chembook/notebook 2600/2700.
Hva slags oppløsning får dere til og kjøre.Sto noe i Si Soft Sandra om at
min video bios er for gammel???Hva er video bios.
Har prøvd mange drivere men ingen jeg kan kjøre over tusner av farger.Har
valget 24bit men da blir bilde dårlig.

Mvh Roger